احیای انرژی حیات بخش

همواره با انرژی زندگی کنید.احیای انرژی سلامتی را به ارمغان می آورد.

احیای انرژی حیات بخش

همواره با انرژی زندگی کنید.احیای انرژی سلامتی را به ارمغان می آورد.

دستبند های بایو انرژی( Bio Energetic Bracelet)

در این دستبندها از مغناطیس درمانی سنتی همراه با طیف مادون قرمز برای ساماندهی میدان انرژی بدن شما استفاده شده است. جنس این دستبندها از تیتا نیوم CP2 می باشد. با استفاده از این دستبندها  از زیبایی و مزایای سلامتی به طور همزمان بهره مند می شوید.

این دستبندها یون های منفی را فعال و یون های مثبت را دفع می کنند و بدن را به حالت تعادل ( هموستاز) می ر سانند. بدن در حالت تعادل همواره توانایی احیای خودش را دارد.  

ادامه مطلب ...

تکنولوژی AFT امایزد فیوژن (Amized Fusion)

Amized Fusion فناوری امایزد فیوِن

فناوری امایزد فیوِن(AFT ) یک فناوری انحصاری است که توسط تیم تحقیق و توسعه آمگا شکل گرفته است. این تیم متشکل از گروهی از دانشمندان پزشکان و فیزیکدان هایی است که طی 25 سال تحقیق و با به کارگیری اصول فیزیک و مکانیک کوانتوم به این فناوری دست یافته اند. 

محصولات AFT انرژی نقطه صفر مولکول ها را تشدید می کند و اختلالات میدان بایو انرژی بدن را بر طرف نموده و تمام ابعاد روحی و روانی احساسی و جسمی را با هم هماهنگ می کند.

ادامه مطلب ...

معرفی شرکت

 

 

 

 

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین که به اختصار BIZ نامیده می شود با توجه به مجوز شماره 599433/42 وزارت صنعت معدن تجارت و با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشت. صنعت بازاریابی شبکه ای بعد از گذشت بیش از یک دهه در کشور ما پپس از بومی سازی توانست جایگاه قانونی خود را پیدا کند. اکنون به عنوان یکی از قدرتمندترین روشهای فروش در ایران شناخته می شود که می تواند در آینده ای نزدیک الگوی فروش بسیاری از شرکت ها گردد و در این راستا بسیاری از مشکلات مربوط به بیکاری در نسل جوان را بر طرف سازد.

ادامه مطلب ...