احیای انرژی حیات بخش

همواره با انرژی زندگی کنید.احیای انرژی سلامتی را به ارمغان می آورد.

احیای انرژی حیات بخش

همواره با انرژی زندگی کنید.احیای انرژی سلامتی را به ارمغان می آورد.

دستبند های بایو انرژی( Bio Energetic Bracelet)

در این دستبندها از مغناطیس درمانی سنتی همراه با طیف مادون قرمز برای ساماندهی میدان انرژی بدن شما استفاده شده است. جنس این دستبندها از تیتا نیوم CP2 می باشد. با استفاده از این دستبندها  از زیبایی و مزایای سلامتی به طور همزمان بهره مند می شوید.

این دستبندها یون های منفی را فعال و یون های مثبت را دفع می کنند و بدن را به حالت تعادل ( هموستاز) می ر سانند. بدن در حالت تعادل همواره توانایی احیای خودش را دارد.  

میدان بایو انرژی بدن

تمام موجودات زنده دارای یک میدان انرژی در اطراف خود می باشند که آن را با نام میدان بایو انرژی می شناسیم. امروزه علم روش های گوناگون برای عکس برداری و اندازه گیری این میدان اختراع کرده است. آلودگی هایی که همیشه در زندگی روزمره با آن ها روبرو هستیم باعث تضعیف میدان بایو انرژی بدن می شود که حاصل آن کاهش توان جسمی و انعطاف پذیری و همچنین کم شدن تعادل و استقامت بدن ماست. این امر در ابتدا موجب خستگی و سستی می شود و اگر آن را تحت کنترل قرار ندهید منجر به بروز دردهای مزمن و یا حتی بیماری های مرگبار می شود.  

 

در زندگی روزانه شما تحت تاثیر آلودگی های محیط اطراف خود قرار گرفته اید. این آلودگی ها شامل امواج تلفن همراه- رایانه- لوازم الکتریکی- سموم پنهان در غذاها وآلودگی آب و هوا و بسیاری از موارد دیگر است.  

 

موارد زیر بدن را از خالت طبیعی خارج می کند: 

میدانهای الکترو مغناطیسی 

تشعشعات و فرکانسها 

مواد سمی 

فشارهای روحی روانی ( استرس )              

آلودگی ها 

تخریب لایه اوزون

مگنت ها 

جنس مگنت ها از عنصر نئودیمیوم می باشد که هر کدام 3000 گاوس قدرت مغناطیسی دارند. مگنت های نئودیمیوم از جمله کمیاب ترین مگتن های طبیعی در زمین هستند و می توانند اشیاء فرو مغناطیسی با اندازه ی چندین برابر خود را به راحتی جذب کنند. آنها قدرتمندترین مگنت های کمیاب زمین هستند. 

فناوری مادون قرمز آمگا

امواج مادون قرمز را با چشم غیر مسلح نمی توان دید. این امواج به بدن انسان نفوذ می کنند و دمای سطح بدن را کمی بالا می بردو باعث فعال شدن عملکردهای حیاتی مهمی در بدن می شود. کپسول های ژرمانیم تعبیه شده در دستبند ها دارای درجه خلوص99.99% می باشند. آنها در دمای حدود 32 درجه سانتیگراد از  خود امواج مادون قرمز ساطع می کنند که باعث تقویت فعالیت آنزیم ها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود.

استرس چیست؟

 استرس پاسخ ویژه ی بدن به محرک هایی مانند ترس یا درد است که تعادل روحی و روانی بدن را مختل می کند. شما استرس را هر روز به هنگام انجام وظایف خود در محل کار یا  در خانه تجربه می کنید. از آنجایی که استرس شرایط ذهنی و جسمی شما را تحت تاثیر قرار می دهد اغلب می تواند منجر به بروز بیماری ها و اختلالات جسمی  از قبیل کوفتگی خستگی مفرط کسالت و غیره شود. 

عوامل استرس:

عوامل درونی:                                                           عوامل بیرونی:

کمبود خواب و فعالیت بدنی                                        امواج الکترومغناطیسی

سوءتغذیه یا رژیم غذایی نا سالم                                 تشعشعات

کمبود انرژی                                                               آلودگی ها                        

مصرف سیگار و مشروبات الکلی                                ناهنجاری های محیط زیست 

 

راه حل: بدن خود را برای دستیابی به سلامتی طبیعی متعادل سازید.  

راز دستیابی به سلامتی محافظت از خود در برابر عوامل مضر خارجی و ناهنجاریهای محیط زیست می باشد. بدن ما برای رسیدن به بهترین کارایی بایداز سطح انرژی کافی برخوردار باشد. 

بدن شما دارای بیش از 60 تریلیون سلول می باشد که توسط 72000 عصب با یکدیگر در ارتباط هستند.

سیستم اطلاع رسانی بدن شما کاملا وابسته به انرژی مغناطیسی می باشد. بدون آن زندگی وجود نخواهد داشت. در نتیجه سلامتی هم معنایی ندارد.    

تحولی در مراقبت از سلامت فردی    

این تولیدات پیشگام در عرصه محصولات مربوط به سلامت عمومی می باشد و توانسته فرهنگ مراقبت از خود را گسترش و ترویج دهد.ما توانسته ایم زندگی میلیون ها نفر در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا را با به ارمغان آوردن این محصولات تحت تاثیر قرار دهیم و امکان رسیدن به یک موقعیت ایده آل را برای همگان ایجاد کنیم. 

 

دفتر مرکزی :تهران- خیابان مطهری-خیابان کوه نور- کوچه یکم – پلاک 5   

 

تلفن جهت سفارش محصولات : 

(محمود مرادخانی) : 09197028012 و 09394565569                                

                              

  E-mail : moradkhani170@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد