احیای انرژی حیات بخش

همواره با انرژی زندگی کنید.احیای انرژی سلامتی را به ارمغان می آورد.

احیای انرژی حیات بخش

همواره با انرژی زندگی کنید.احیای انرژی سلامتی را به ارمغان می آورد.

اَمپندنت( ّAMPendant)

اَمپندنت : 


اَمپندنت آمگا با تشدید انرژی نقطه صفر در تمامی جهات، میدان بایو انرژی شما را ساماندهی می کند تا بدن شما را به حالت پایدار و طبیعی(هوموستاز) برساند و باعث افزایش مقاومت بدن در برابر تاثیرات مضر استرس در زندگی روزمره می شود.
افرادی که از این محصول استفاده کرده اند از افزایش توان جسمانی، فعالیت بیشتر، انعطاف پذیری و تعادل خود، ابراز رضایت کرده اند.

طراحی و ساخته شده با استفاده از مواد معدنی ویژه و منحصربه فردی که در یک قاب تیتانیومی با استفاده از فناوری های نانو جایگذاری شده وبا استفاده فناوری AFT  انرژی دهی شده است. مزایای امپندنت امگا شامل موارد زیر است: امپندنت آمگا به شما کمک می کند تا در برابر تنش های اعمال شده در طول زندگی روزمره مقاوم شوید،همزمان با اینکه ظرفیت بدن شمارا برای مبارزه با اثرات منفی وارد شده در یک محیط آلوده از لحاظ الکترو مغناطیسی بالا می برد.  

امپندنت برای تشدید در انرژی نقطه صفر طراحی شده است تا به میدان انرژی بیولوژیکی بدن ما کمک کند خودش را به شرایط توازن طبیعی اش بازگرداند.   

Ampendant ام پندنت :  

فن آوری آمایزد Amized که در محصول Ampendant ام پندنت به کار رفته در انحصار کمپانی آمگا گلوبال قرار دارد و از گروهی از دانشمندان پزشکان و فیزیک و شیمی دا ن ها در تولید این محصول استفاده شده و مخترع آن آقای دکتر لاینز (dr.ian lyons ) دارای پروفسرای فیزیک کوانتوم ، جراح و مهندس شیمی در کشور آلمان می باشد این فنآوری در طول بازه زمانی 15 سال تحقیق و به کارگیری فیزیک و مکانیک کوانتوم ایجاد و توسعه یافته است. در محصول ام پندنت از مواد معدنی استفاده شده که قوی ترین تبدیل کنندهای انرژی هستند که اثرات شگفت انگیز را روی بدن انسان میگذارد منجمله :پاکسازی، تقویت،ذخیره سازی،تمرکز،انتقال ،تبدیل،جذب،حمایت و نگهداری انرژی فوق العاده می باشد.

از آنجایی که بدن ما حدود 70 تا 90 درصد از آب تشکیل شده ؛ ام پندنت هیدرات بدن را حدود 5/23 درصد و همچنین اکسیژن خون را حدود 6/9 درصد افزایش میدهد و میتواند کیفیت تغذیه ای غذا را بهبود ببخشد و زمان حیات سلول ها و اندام ودر نهایت بدن را افزایش دهد. این محصول از 12 نوع کریستال معدنی که در سطح مولکولی به هم متصل شده است اختراع شده و یک فرکانس با ارتعاش 127مگا سیکل (سیکل واحد اندازه گیری فرکانس میباشد) یا ریتم بتا ساطع می کند که این انرژی را؛ انرژی اسکالر نیز مینامند. که باعث تمیز و تصفیه و در نهایت انرژی زایی سلولها میشود. انرژی اسکالر به طور طبیعی از زمین ساطع می شود اما جمعیت و تکنولوژی های دیگری ساخته شده توسط بشرموانعی برای آن است. بدن ما یک باتری کوچک است که 70 تا 90 میلی ولت را هنگام سلامتی پمپاژ می کند. سلولهای ضعیف و یا سرطانی 15 تا20 میلی ولت دارند، بنابراین ممکن است انرژی اسکالر از فعال شدن سلولهای سرطانی جلوگیری نماید . 

 

دفتر مرکزی :تهران- خیابان مطهری-خیابان کوه نور- کوچه یکم – پلاک 5  

  

تلفن جهت سفارش محصولات :

(محمود مرادخانی) : 09197028012 و 09394565569                                

                              

  E-mail : moradkhani170@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد